Selamat Datang..

Selamat Datang kepada semua pengunjung ke blog ini untuk kita sama-sama berkongsi idea, buah fikiran dan bertukar-tukar pandangan demi memartabatkan Islam yang ada di dalam diri kita seterusnya meningkatkan keimanan kepada Allah swt.

Friday, July 20, 2012

Genap 1 Ramadhan.....

Asssalamualaikum wbt

بسم  االله الرحمن الرحيم


Alhamdulillah, kemudian alhamdulillah dan seterusnya Alhamdulillah. Selawat dan salam buat junjungan Nabi Muhammad saw., ahli keluarga baginda dan seluruh ummat Islam. Penantian demi penantian, maka saatnya jua pasti akan tiba.

Hari ini, ummat Islam seluruh dunia menyambut kedatangan bulan yang mulia, bulan yang penuh barakah dan bulan penuh maghfirah. Dan hari ini juga yang merupakan 1 Ramadhan bagi tahun 1433H, genap juga 1 tahun Nur Di Ufuk Timur tidak menerbitkan sebarang tulisan. Tempoh perintah berkurung sepanjang 1 tahun itu telah tamat dan insya Allah, blog ini akan menerbitkan sinar baru seperti terbitnya NUR di Ufuk Timur. 

Jutaan kemaafan kepada semua pembaca, yang menanti sekian lama penulisan dari saya, "bukan aku tidak mahu menulis, tetapi aku dalam proses belajar untuk menulis..-Rozlan". Insya Allah, tahun andai kata tahun ini diberi peluang sebagai pelajar, maka masa yang banyak untuk menulis dengan kesempatan yang ada.

Sebagai permulaan untuk menulis kembali, saya akhir kata dengan mohon maaf kerana terlalu lama untuk tidak menulis dan selamat menyambut Ramadhan Kareem.

Sekian, nantikan coretan ringkas di Nur Di Ufuk Timur.

Rozlan.

* kami juga akan bincang berkenaan dengan makhluk halus serta rawatannya. :)

No comments:

My Picture