Selamat Datang..

Selamat Datang kepada semua pengunjung ke blog ini untuk kita sama-sama berkongsi idea, buah fikiran dan bertukar-tukar pandangan demi memartabatkan Islam yang ada di dalam diri kita seterusnya meningkatkan keimanan kepada Allah swt.

Friday, July 3, 2009

Selamat kembali.....

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah swt kerana dengan limpah kurnia dan iradat-Nya penulis dapat menyambung kembali tulisan ini. Setelah bercuti daripada menaip di "key board" ini selama hampir 2 bulan, tanpa sebarang berita penulis corekkan di blog ini. Al-maklumlah bila balik kampung, banyak pula kerja yang terpaksa dilakukan sehingga tiada masa dan ruang untuk penulis menghabiskan masa di blog ini. Namun, apa pun alhamdulillah, Allah swt memberi nikmat kesihatan kepada penulis untuk menyambung niat murni ini bagi menyampaikan risalah dan dakwah demi menyambung risalah Nabi saw. agar kita semua mendapat petunjuk dan keredhaan di sisi Allah swt tatkala kita bangkit menemuinya nanti.
Sekembalinya penulis untuk kali ini dengan niat yang baru, tekad dan azam yang baru untuk terus bangkit dalam memperjuangkan kalimah suci dari Ilahi. Semoga dengan niat ini, Allah swt memberi hidayah dan bantuan untum memudahkan kerja amal dalam menyebarkan risalahnya. Oleh yang demikian, diharapkan kepada semua pembaca turut membantu dalam merialisasikan hasrat murni penulis nanti..Insyallah..
Akhir kata dari penulis, "ilmu yang memberi manfaat adalah ilmu yang diajarkan kepada orang lain tanpa mengharapkan apa-apa balasan di sisi manusia". Berjuanglah dalam bidang keilmuan adalah sebahagian daripada jihad di jalan Allah swt.
Sekian
Penulis.

No comments:

My Picture